HTML

Dream World *-*

Friss topikok

  • Anikó Ilona Budai: Nagy szépen köszönöm :) (2014.07.03. 22:39) Kritika #4

Címkék

Archívum

2014.07.01. 22:33 Domcsii

Bemutatkozás

Sziasztok!

 

Nem szeretnék nagy,oldalakon keresztül tartó monológot bevezetni csupán annyit, hogy miért is hoztam létre e blogot. Szeretném kifejteni, kifejezni illetve elmondani véleményeimet a valósággal, a mai élettel kapcsolatban, hogy én 16 éves fejjel, hogyan átom ezeket.. Nyílván nem szakszavakkal ellátott blogot fogok vezetni (egy kettő néhe elkél), hisz ha netán tőlem évekkel fiatalabb olvasók vándorolnak ide nem fogják érteni, hogy ez a hülye mit is zagyvál össze nekik.. És tudom be se mutatkoztam, mekkora egy idióta vagyok. :) Szóval a kilétem úgy vélem nem fontos, hisz aki akarja feltudja velem venni a kapcsolatot. :) 16 éves vagyok 2. éves leszek középiskolában, és imádok blogolni, zenéthallgatni, barátokkal (azzal a 1-2vel aki van lenni. 

Ez a blog mindenről fog szólni, hisz itt véleményem fejtem ki, aki kéri kritikát is szívesen írok, illetve különböző dolgokról fogok itt írni. (Öltözködés, smink és egyéb lányos dolgok NEM, mert szégyen vagy nem az engem nem érdekel, de lány léttemre NEM ÉRDEKEL és NEM IS FOGLALKOZOM VELE.)

 

Remélem sokan látogattok! Puszi. :.*

 

                   Domcsii 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://nojjfelazelethez.blog.hu/api/trackback/id/tr146465477

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása