HTML

Dream World *-*

Friss topikok

  • Anikó Ilona Budai: Nagy szépen köszönöm :) (2014.07.03. 22:39) Kritika #4

Címkék

Archívum

2014.07.04. 12:53 Domcsii

Kritika #5

Rémálmok tengerén (http://www.remalmok-tengeren.blogspot.hu)

 

Tartalom: Nem is tudom mit mondjak. Nagyon jó, nagyon tetszetős blog. :) A történet is remek és találó, mely sok csavart hoz még magával. Hiába egy horror szerű alapja van mégis minden megtalálható benne: szerelem, titok, csalódás (biztos, hogy lesz később), fondorlatos fordulatok stb. Tudod mit kell írni, és az olvasót mivel kell megfogni. Csak annyit tudok erre mondani, hogy így tovább!:) Pont:10/10

 

Szereplők: A szereplők listája is igen érdekes és ötletes. Ilyen karaktereket talán sose láttam, sose találkoztam még velük. Hisz ami a lánnyal történik, az valami földöntúli dolog vagy minek is nevezzem.:) És a srác! Szerintem minden lány titkos álma egy olyan fiú, mint ő. Nem tökéletes, és pont jó. :) Nagyon jól megválogattad ezt is! Pont:10/10

 

 

Kinézet: Nagyon tetszik a háttered is, de én nem ilyet választottam volna egy ilyen bloghoz. Nem lebeszélni akarlak, félre ne érts! Csak szerintem egy ilyen háttér azt közli, hogy itt egy csupa szív, csupa romantika készül, nem egy horrorral vegyített story. A menüsorral kapcsolatban annyi kivetni valóm van, hogy te is a "Blogarchívum-ot" teszed le, ami nem a legelőnyösebb, hisz az olvasónak folyamatosan tekerne kell le. Cseréld meg az ajánlást és a(z) Archívumot. :) Pont:10/9 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://nojjfelazelethez.blog.hu/api/trackback/id/tr136472947

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása