HTML

Dream World *-*

Friss topikok

  • Anikó Ilona Budai: Nagy szépen köszönöm :) (2014.07.03. 22:39) Kritika #4

Címkék

Archívum

2014.07.16. 16:20 Domcsii

2014-es VB vélemény

Hát sziasztok!

Tudom régen volt már bejegyzés tőlem, de most ismét itt vagyok.. :)

 

 

Vasárnap lett vége a 2014-es VB-nek amit idén Brazíliába rendeztek. A mérkőzések 2014. június 12.-től - 2014. július 13.-ig tartott. Rengeteg ország részt vett idén is, de Magyarország ismét nem. Hát ez engem megsem lep igazából, mert hát be kell valljam véleményem szerint a magyar csapat a legrosszabb mindközül. Nem tudnak focizni. De most nem is ez a lényeg. Szinte minden meccset végig követtem figyelemmel és voltak gyengébb illetve erősebb csapatok is a mezőnyben. Személy szerint szólva az elején én egy Németország-Brazília döntőt mondtam 100%-ra, de az utolsó mérkőzésekre már Németország-Hollandia. Azt viszont nem kerülhetem ki, hogy a Német-Brazil meccsről ne tegyek említést. Szerintem az a meccs a Brazilok részéről irtózatosan gyenge volt, egy szörnyű játékot láttam a fogadó országtól. Gyenge volt a védelem, nem volt csapatjáték. Szemben a Német gárdával, ott egy igen erős meccset láthattunk. A Németeknél megvolt a csapatjáték, ami a legfontosabb volt most is a mérkőzések alatt. Az első félidőben 0:6 volt a németek javára a meccs vége és a második felében 1:7-es győzelem lett. A meccs gólszerzői: Müller, Klose, Kroos, Khedira és Schürrle. 

Ezt a meccset követte Argentína-Hollandia, amit bevallok nem követtem figyelemmel, de hallottam a végeredményt. Majd vasárnap Németország-Argentína döntőre került sor, ahol a rendes játékidő alatt 0-0 lett a vége, majd egy 2x15 perces hosszabbításban Németország berúgta az egyetlen gólját, amellyel ők lettek a Világbajnokok. :D (Sírtam az örömtől.) Tudni kell rólam, hogy hatalmas német drukker vagyok, így egyértelmű, hogy kinek szurkoltam. Ha emlékezetem nem csal Németország 23 év után lett ismét Világbajnok. :)

Azt hiszem ennyi lenne a véleményem, mivel annyira nem is emlékszem mindenre és a Brazil-Német meccs volt az ami bennem jobban megmaradt illetve ez a győzelem.

Még annyit, hogy biztosan hallottatok arról, hogy mikor Brazília elvesztette a meccset egy bácsi sírvafakadt és a trófeát (ami nem az igazi) szorongatva sírt, mikor Özil (a németek egyik játékosa) azt mondta neki, hogy ne sírjon, hisz az ő országuk egy csodálatos ország. Hát egy hatalmas RESPECT Özilnek!! :) A mérkőzések folyamán a 3. hely Brazíliáé, a 2. Argentínáé és az 1. Németországé.

 

Itt egy kép a győztesekről:

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://nojjfelazelethez.blog.hu/api/trackback/id/tr766513665

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása